środa, 19 grudnia 2012

#7

Hmmmmmm, jestem świezo po drugim juz obejrzeniu finału plotkary. Nie będe pisac co się stalo, kto jest plotkarą bo nie chce nikomu psuć niespodzianki, ale powiem, że finał na prawde mi sie podobał, był to jeden z lepszych odcinków i na dodatek, wszystko ułoży się tak jak chcialam :D mimo tego, że faktycznie poziom plotkary spadł w ciągu ostatnich miesięcy to i tak będe tesknić za nia. W koncu oglądam plotkare już od 4 lat i sentyment pozostał nie tylko do serialu, ale tez do postaci :') no ale wszystko sie kiedyś konczy. Tak jak i ja prowadząca tego bloga. Ta notka jest juz przedostatnią (a może ostatnią, wszystko zależy od końca swiata ;p) a jakby się udało to ostatnią dodam w weekend ;p

Osobiście nie zaczęłam żadnych przygotowań do świąt, ale za to mam juz prawie wszystkie prezenty, więc nie jest źle. W piątek W KOŃCU obejrze film Coldplaya i normalnie CNT W8! Tak na prawde ♥ Planow sylwestrowych też jeszcze nie mam ale to sie zmieni wkrotce ;p


I to by było na tyle ;) Aaa i dodam jeszcze jakiś zlepek moich ulubionych zdjęć, więc enjoy!
i jakby jakieś zdjęcia z koncertu się powtarzały z tymi, które Ludwika dodala, to przepraszam ale musialam je dodac :p




 










tak Paha.. :D



Mimo ze wyszłam jak worek to to zdjęcie jest prześliczne :')

przetrwały 1 deszcz!!


zaginiona w tłumie :'(

a jak!



... </3

LOSER LIKE ME

kwiecień '11






♥ ♥ 

http://www.youtube.com/watch?v=EqWLpTKBFcU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz