niedziela, 30 grudnia 2012

siemasiema. Jest wolne to nadrobię w notkach huhu :)
No wiec jeśli chodzi o jutrzejszy dzień to dzisiaj w nocy nareszcie dowiedziałam się co ze sobą zrobię z  tę sylwestrowa noc ...... ;p Czyli ogólnie wszystko na ostatnia chwilę :/ Skład niestety niepełny ale chyba nie da się inaczej.....

+ teraz miejsca w których chciałabym się teraz znaleźć za wszelką cenę .......








__________________________________________________________________


 perfekcyjne *.*

______________________________________________________________________


 !!!!!!!! MAKE EVERYTHING OK  !!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. z kim spedzilas sylwestra, gdzie byliscie?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm. sami znajomi prawie. w domu kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes zadowolona ze swojej szkoly, z klasy, ludzi, atmosfery?

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zadowolona bardzo bardzo ze szkoły ,z klasy, z ludzi których poznałam <3 ale czasem atmosfera jest nieciekawa. dlatego odcinam się od tych którzy ja wprowadzają , przebywam z tymi ludźmi którzy są na prawdę wspaniali i wtedy jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  5. twój blog jest świetny!!! pełen pozytywnej energii :) gdzie ty znalazłaś ten guzik 'make everything ok'? genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIĘKUJĘ :)) a ten guzik to mi pewna osoba kiedyś przesłała i mega mi się spodobało :3

    OdpowiedzUsuń
  7. " genialne " ? - czyli rozwiązał Twoje problemy ? :D haha

    OdpowiedzUsuń