sobota, 22 grudnia 2012

#8


Nadszedł czas, w którym koncze prowadzenie bloga. Nigdy bym się nie spodziewała, że w ciągu jednego miesiąca może sie tyle zdarzyć i zmienić Oo Zaczelam troche inaczej postrzegac otoczenie i jak to Ludwika powiedziala: 'straciłam wiare w ludzi' ;p Jednak bylo tez sporo chwil i dni, do których z checią bym wrocila. Wiec uczucia mam mieszane. Dużo sie pozmieniało, a ja nie lubie zmian. NO ME GUSTA

Na koniec zostawilam zdjęcia z wczoraj i moje prywatne z kamerki. Nie powalają jakością ale to zawsze cos ;)




zdjęcia z efektem palca:




To był jeden z najlepszych wieczorów od dlugiego czasu  W końcu czulam sie normalnie i stabilnie (jakkolwiek to głupi brzmi ;p) za tym własnie tęsknie :( K.L.E.P

A tutaj moje zdjęcia...
TA DAAAAAAM








_____________________

I na koniec, dzięki Ludwika za możliwość prowadzenia tego bloga :)
SURPRISE




hihihihihihih kocham :') 

always
no to by było już na tyle. Mam ochote wstawić linki do wszystkich piosenek z wszystkich płyt Coldplaya jednak nie będe spamowała i dodam tylko 1 z tych wszystkich *.* Dodatkowo dodam jeszcze piosenke Imagine Dragons- It's time, pewnie mase ludzi ją już slyszalo ale jakoś pasuje mi w tym momencie

COLDPLAY

IMAGINE DRAGONS

it's time w wersji BLAINA :p

THIS IS IT
+ wesołych świat!!!


4 komentarze:

  1. <3 <3 <3 LOVE U TOO.
    + zdjęcia z Ludwiką w wydaniu ZIEMNIAK zawsze spoko ;p

    - Lodzia smrodzia :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Kama skad masz ten sweterek na zdjeciach z kamerki?:D sliczny! gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  3. z h&mu ;) ~Kama

    OdpowiedzUsuń